footer-logo

Order healthy and fresh food any time, Enjoy an exceptional journey of taste.

Contact Info

684 West College St. Sun City, United States America, 064781.

+(528) 456-7592

info@restaurt.com

Get Updates

Politica de confidențialitate

Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile fundamentale ale restaurantului Zaytoun, proprietatea S.C. Arte Stradivarius S.R.L., cu sediul social în Timișoara, piața Unirii nr. 5, etaj 2, CIF RO 31772540, înregistrată la ONRC Timiș sub nr. J35/1491/2013.

Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite în legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”). 

Datele personale înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”). O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. 

CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM? 

Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Printre tipurile de informații personale pe care le colectăm se numără: 

  1. a) numele si prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon și mesajul dvs.; 
  2. b) informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing sau în cursul participării la concursuri, tombole sau anumite oferte promoționale; 
  3. c) datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii într-un programul dedicat membrilor noștri și/sau într-un program de fidelitate; 
  4. d) recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre; 
  5. e) pozele realizate în cadrul restaurantului nostru cu ocazia anumitor evenimente; 
  6. f) orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați. 

De asemenea, camerele de supraveghere și alte măsuri de securitate aflate pe proprietățile noastre pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților în locuri publice (cum ar fi intrarea în restaurant, holuri), precum și datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere, cardurile de acces și alte tehnologii). 

Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract, există posibilitatea de a nu putea să vă oferim anumite servicii, de exemplu: dacă nu ne furnizați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon în cazul în care doriți sa faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea. 

Ca utilizator al site-ului www.zaytoun.ro, colectăm ora și data accesării site-ului Internet și adresa IP din care au fost accesate site-urile noastre de Internet. 

Protejam confidențialitatea datelor obținute de la copii sub 16 ani. În cazul in care aveți vârsta sub 16 ani, trebuie să obțineți consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui responsabil pentru orice furnizare de date personale. 

Nu colectăm și nu prelucrăm Date cu Caracter Personal referitoare la:  originea rasială sau etnică;   opinii politice;  religie sau credințe filozofice;  sănătatea sau starea medicală;  antecedente penale;

apartenență sindicală;  date genetice sau biometrice; viața sau orientarea sexuală;

ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS PERSONALE? Dacă sunteți client 

  1. a) Rezervări restaurant sau în cazul solicitărilor de oferte transmise de dvs. pentru anumite evenimente organizate sau ce pot fi organizate. Scop: prelucrăm datele dvs. personale (i) pentru a vă rezerva un loc în cadrul restaurantului si (ii) pentru a răspunde solicitărilor de oferte transmise de dvs. Temei: încheierea unui contract 
  2. b) Comenzi cu ridicare. Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a putea îndeplini comenzile efectuate de dvs. pentru ridicare personală Temei: executarea contractului de prestări servicii de restaurant 
  3. c) Feedback. Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura ca v-ați simțit bine cu noi Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clienților noștri 
  4. d) Marketing. Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum newsletter-uri comerciale și comunicări de marketing privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dvs. Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs. (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”) 

Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră. 

De asemenea, cu ocazia organizării anumitor evenimente în cadrul restaurantului nostru, este posibil să realizăm câteva fotografii, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți cum sunt evenimentele noastre. 

În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul dvs. la viață privată, avem grijă ca fotografiile să nu evidențieze anumite persoane si vom face tot posibilul ca dvs. să fiți informați despre faptul că vor fi făcute fotografii.

  1. e) Alte comunicări: prin e-mail, poștă, telefon sau SMS. Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a răspunde cererilor dumneavoastră, (ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea, (iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute în perioada petrecută în restaurantul nostru. Temei: interesul nostru legitim de a oferi servicii la cele mai înalte standarde prin soluționarea eventualelor cereri/plângeri și pentru a vă asigura de întreaga noastră disponibilitate. 
  2. f) Analiză, îmbunătățire și cercetare. Scop: pentru a asigura constant evoluția calitativă a serviciilor noastre, avem grijă să analizăm fiecare plângere/sugestie din partea dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate și pentru a găsi cele mai bune soluții în vederea remedierii acestora. Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs. și ale restaurantului.

CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE? 

Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a vă furniza servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale membrilor restaurantului, furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

  1. a) Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale). 
  2. b) Membrii restaurantului în calitate de împuterniciți: pentru scopuri similare sau în legătură cu cele pentru care acestea au fost colectate. 
  3. c) Evenimente: dacă participați la anumite evenimente în cadrul restaurantului, iar acest eveniment este organizat în colaborare cu terți, datele dvs. personale acordate în vederea participării la evenimente pot fi partajate cu ceilalți organizatori și, dacă este cazul, cu alți participanți la eveniment. 
  4. d) Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte;
  5. e) Autorități și/sau instituții publice pentru: (i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde solicitărilor acestora, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională). 

Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv. 

TRANSFERĂM DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/SEE

Nu, datele dvs. nu vor fi transmise către țări care nu fac parte de Uniunea Europeana sau Spațiul Economic European. 

FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE 

Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați înainte de această dezvăluire și modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate. 

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE? 

Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă (spre exemplu înregistrările camerelor de supraveghere nu vor fi păstrate mai mult de 30 de zile). Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele, vom distruge datele dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor). Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur care să asigure imposibilitatea de reconstituire, iar, dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior. 

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ? 

În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:

  1. Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR); 2. Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR); 3. Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul in care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR); 4. Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR); 8 5. Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR); 6. Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR); În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. In orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.

Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră de mai sus, ne puteți contacta la adresa de e-mail: contact@zaytoun.ro

SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ? 

Tratăm securitatea dvs. personală în mod foarte serios, de aceea, luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale. Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.

MODIFICĂRI ALE POLITICII 

Această politică de confidențialitate se poate schimba din când în când. Pentru a afla despre aceste schimbări vă rugăm să consultați periodic Politica de confidențialitate revizuită accesând site-ul zaytoun.ro.